Ugio Caamanho intenta fugar-se do cárcere de Cáceres

Ugio Caamanho, preso independentista galego, protagonizou na noite do mércores um intento de fuga do cárcere espanhol de Cáceres, onde se atopa desde maio de 2006 (depois de pasar por outras prisons) em prisom preventiva à espera de ser julgado. Com todos os ingredientes típicos dos filmes (sempre segundo a versom das instituiçons penitenciárias), com lima e sabas anudadas incluidas.
154 comentariosen nacionalismo
tags: independentismo, cárcere, presos karma: 235.00
votos de usuarios: 39, votos anónimos: 45

comentarios

  1. #1   

    Iso pasa por ver demasiado Prison Break....

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Spaviladiyo hai 656 dias 14 horas 46 minutosSpaviladiyo
  2. #2   

    Um grande abraço desde aqui para o Ugio nesta etapa dificil.

    Spaviladiyo que tal se metes a tua língua (manchada de merda) pelo cú?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 14 horas 24 minutosMaisUm
  3. #3   

    Saúdos a Ugio e máis sorte a próxima. Spaviladiyo go home.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por apana hai 656 dias 14 horas 23 minutosapana
  4. #4   

    Spaviladiyo, nom é um tema como para fazer um chiste tam doado, ademais de que só conhecemos a versom que dam os carcereiros. E já aproveito:

    www.quevoltemacasa.info/

    votos: 0, karma: 0
    escrito por giao hai 656 dias 14 horas 19 minutosgiao
  5. #5   

    Michael Scofield tem um problema mental e tem complexo de heroe... Ugio é borderline e sofre do mesmo...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 14 horas 13 minutosFer
  6. #6   

    #5 ...e no seu delírio fixo-lhe um fraquíssimo favor ao independentismo, aos Centros Sociais, ao reintegracionismo... e a si próprio.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por signatus hai 656 dias 14 horas 8 minutossignatus
  7. #7   

    Um grande abraço desde aqui para o Spaviladiyo nesta etapa dificil.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por aluguer hai 656 dias 14 horas 7 minutosaluguer
  8. #8   

    #6 ... e alguns tenhem tanta fame de heroes que idolatram a mingurrias morais como ele...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 14 horas 4 minutosFer
  9. #9   

    solidariedade con Spaviladiyo!!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por berto hai 656 dias 14 horas 2 minutosberto
  10. #10   

    todos somos spaviladiyo

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Cesare hai 656 dias 14 horasCesare
  11. #11   

    Nom se trata nem de idolatrar nem de compartilhar todo o que Ugio Caamanho puidera ter feito na sua vida. Agora, devedes de ser fiscais acusadores e juízes à vez; existe algo que se chama a presunçom de inocência (até que demostrem o contrário), que aqui já vos saltades mesmo com insultos de todo tipo ao igual que fai de facto o Estado Espanho ao manté-lo preso a centos de quilómetros. Mesmo, se fosse declarado culpável dos delitos que se lhe atribuem, teria dereito a cumprir condena em Galiza.

    Coido que até aqui deve ser compartido por calquera, independentemente da opiniom que lhe mereza a violência política em Galiza (que, aliás, eu nom respaldo e si que a considero perjudicial para o nacionalismo, por se queda algumha dúvida).

    votos: 0, karma: 0
    escrito por giao hai 656 dias 13 horas 57 minutosgiao
  12. #12   

    Vou fazer uns autocolantes de Spaviladiyo, nom sei se no Avante gostaram deles...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 13 horas 57 minutosFer
  13. #13   

    spaviladiyo forever

    votos: 0, karma: 0
    escrito por orsinia hai 656 dias 13 horas 56 minutosorsinia
  14. #14   

    Fer chamar bordeline a alguén e amosar un ego que coido que non mereces.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por apana hai 656 dias 13 horas 51 minutosapana
  15. #15   

    A situación do rapaz é desesperada (a do preso) merece un pouco máis de sentidiño. A onde ía marchar? Estaría a perxudicarse máis. Ser un fuxitivo. Falar non ten cancelas.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 13 horas 50 minutosNemigo
  16. #16   

    www.afoucedeouro.org/imaxes/analise/Ugio.jpg + sabas atadas colgando dunha fiestra + unha lima agochada entre as capas do último best seller de carlos morais ...

    diredes o que queirades pero se non vos fai reir un cacho é que non vos merecedes unha Galiza independente

    cal era o plan? fuga con asilo politico en portugal, axitación da sociedade portuguesa dende dentro, revolución para a posterior anexión? ...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por berto hai 656 dias 13 horas 47 minutosberto
  17. #17   

    Spaviladiyo askatu!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por mourullo hai 656 dias 13 horas 47 minutosmourullo
  18. #18   

    apana, nom sabes o nível que pode ter de ego... aguarda... Se nom acredito na psicoanalise! xD xD

    Nom vou discutir sobre esse par de dous xD xD

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 13 horas 47 minutosFer
  19. #19   

    uxio non fora a quen detiveran en compostela poñendo un petardo nun caixeiro de caixa galicia?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 13 horas 44 minutosNemigo
  20. #20   

    é unha magoa que nesta version nom se poidan votalos comentarios :[

    votos: 0, karma: 0
    escrito por kesar hai 656 dias 13 horas 42 minutoskesar
  21. #21   

    O plan saberíao el, con todo a única información que hai é a dos carcereiros. Non todos somos uns sumisos graciosiños.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por apana hai 656 dias 13 horas 42 minutosapana
  22. #22   

    Non, tamén hai sumisos sen sentido do humor :-)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por orsinia hai 656 dias 13 horas 41 minutosorsinia
  23. #23   

    Nestes momentos un bota de menos un programa na TVG con Ana María Ríos para entrevistar a Ugío... Suso Iglesias, toma nota!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por mourullo hai 656 dias 13 horas 40 minutosmourullo
  24. #24   

    Que fácil é desde trás dum ecrã de computador atacar a uma pessoa que está a sofrer. Mereceme muito mais respeito Ugio (sabedo do dano que lhe faz à imagem social do reintegracionismo) que qualquer de vós.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 13 horas 39 minutosMaisUm
  25. #25   

    apana, a mim o rolho "sumiso" depende do dia, é questom de dar variadade ao tema... ;)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 13 horas 37 minutosFer
  26. #26   

    #24 dano que lhe faz à imagem sozial do reintegracionismo? e a do nacionalismo non che preocupa?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por lourixe hai 656 dias 13 horas 33 minutoslourixe
  27. #27   

    QUe ninguem nega que sofram muito no cárcere... pero nom som os únicos nem ganham pontos de "galego auténticos" por fazer o parvo...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 13 horas 31 minutosFer
  28. #28   

    #26 Também, mas acho que aí é mais matizável.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 13 horas 28 minutosMaisUm
  29. #29   

    xD xD xD xD

    #7 xD xD xD

    #15 Tes razón, a onde tiña pensado escapar? aí, no medio de Extremadura... :>

    e por se non quedou claro: xD xD xD xD

    votos: 0, karma: 0
    escrito por ifrit hai 656 dias 13 horas 22 minutosifrit
  30. #30   

    Ifrit e ti quando pensas escapar ao médio da Espanha... Nom é esse o lugar do que gostas e do que realmente procedes?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 13 horas 19 minutosMaisUm
  31. #31   

    #25 xa si cando te solidarizas con asasinos de sumiso ná de ná :-(

    #24 Mereceme muito mais respeito Ugio (sabedo do dano que lhe faz à imagem social do reintegracionismo) que qualquer de vós.

    Dano á imaxe do reintegracionismo? E que dano é ise. Dise nas guerras que o deber dun prisioneiro é fugarse. Non estamos en guerra pero ise home posiblemente o seu horizonte non teña data. O seu presente é mirar unha parede. Non pode marchar pero tentalo...
    O reintegracionismo supoñendo que exista debe ser cultural e social

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 13 horas 18 minutosNemigo
  32. #32   

    #30 que ben me coñeces ;)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por ifrit hai 656 dias 13 horas 16 minutosifrit
  33. #33   

    Pois é, o reintegracionismo é também social.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 13 horas 13 minutosMaisUm
  34. #34   

    #32 Muitos anos como psiquiatra.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 13 horas 13 minutosMaisUm
  35. #35   

    #33 e non violento?

    E cultural #1 de saber do que se fala (fedello, nen puta idea)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 13 horas 12 minutosNemigo
  36. #36   

    ohhh que desilusom nemigo, pensei que desta ias aliarte coa "mafia do fedello" (xa o digo eu antes que o diga naide)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por berto hai 656 dias 13 horas 7 minutosberto
  37. #37   

    #34 Pois aquí tes traballo de sobra, TEC suxiro.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por apana hai 656 dias 13 horas 7 minutosapana
  38. #38   

    eu cada vez que o penso non podo parar de rir xD xD xD xD

    votos: 0, karma: 0
    escrito por ifrit hai 656 dias 13 horas 6 minutosifrit
  39. #39   

    [flamewar/on]

    Aos que faledes do Ugio: estades certos que puso el o petardo no caixeiro? Como sabedes que el é o culpabel???

    Aos que falades do intento de fuga: Que cona de credibilidade ten iso chamado, Instituciones penitenciarias dependente do Ministerio de Interior???

    [flamewar/off]

    PRE.S.O.S A RUA,
    A LOITA CONTINUA :-P

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Kiko_das_leiras hai 656 dias 13 horas 3 minutosKiko_das_leiras
  40. #40   

    #36 Spaviladiyo meteu o zoco (está no fedello) e quen saiu na "súa defensa" -> medio fedello
    Por certo, pensa o tal integrante do fedello amosar algo de respeto pola situación e persoa da que parece se mofa?

    O mellor post é o #7 de aluguer un 20 de karma pra ti, es o puto amo do chuza! :-)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 13 horas 3 minutosNemigo
  41. #41   

    E onde quedou Giana?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Modesto hai 656 dias 12 horas 55 minutosModesto
  42. #42   

    #41 colgada da corda de sabas

    votos: 0, karma: 0
    escrito por berto hai 656 dias 12 horas 55 minutosberto
  43. #43   

    #41 está intentando le-la tatuaxe que leva nas costas :>

    votos: 0, karma: 0
    escrito por ifrit hai 656 dias 12 horas 53 minutosifrit
  44. #44   

    [risas de lata]

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 12 horas 52 minutosFer
  45. #45   

    MaisUm -> acho que é um erro misturar a situação e supostas acções do Ugio com o reintegracionismo. O reintegracionismo, fique claro de uma vez, é um posicionamento linguístico, não político. As acusações da Fiscalia contra ele ficam no âmbito político (sim, porque a própria definição/avaliação de 'terrorismo' varia dependendo de critérios políticos), não no linguístico.

    Resto de gente -> não nos enfrontemos pessoalmente... como disseram Berto e Orsinia, haja mais sentido do humor.

    Resto de gente (II) -> não duvido que o Ugio esteja a sofrer. Cumpre lembrar que não existe condena em firme por uns feitos nos que nega ter participado, e o Estado de Direito ...

    » ver todo o comentario

    votos: 0, karma: 0
    escrito por gerardinho2000 hai 656 dias 12 horas 40 minutosgerardinho2000
  46. #46   

    Ben falado Gerardinho2000 ;)

    Tenhamos paz ;)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Kiko_das_leiras hai 656 dias 12 horas 34 minutosKiko_das_leiras
  47. #47   

    "El rock and roll no es ningún boomerang,
    ni tampoco el límite del bien y del mal,
    sólo vive deprisa y se muere joven
    el que es medio bobo y no toma ciripolen."


    Aplique-se o conto ao independentismo, por favor.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por signatus hai 656 dias 12 horas 28 minutossignatus
  48. #48   

    #47 Pra escribir está parvada melhor ficar calado :-P:-P:-P

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Kiko_das_leiras hai 656 dias 12 horas 25 minutosKiko_das_leiras
  49. #49   

    Signatus vaiche ferver a cabeza de tanto pensar

    votos: 0, karma: 0
    escrito por apana hai 656 dias 12 horas 24 minutosapana
  50. #50   

    joder... con tanto comentario un non da a basto...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por hahaha... hai 656 dias 11 horas 49 minutoshahaha...
  51. #51   

    meu deus...
    quizais el non sei se se recoñece como culpábel a pesar de ser collido in fraganti e coas cámaras do caixeiro, quizais porque a perruca podía agochar a calquera, pero iso non é o que din os seus compatreotas en determinado vídeo, onde defenden a bomba no caixeiro (ou na perna dun señor que ía sacar cartos) pola violencia estrutural (sic) que atenaza a nosa terra.

    iso si que é sentido do humor. E compañeirismo, engado.

    Se ugio está a sofrer, en fin, é o que lle pasa a calquera delincuente que está en espera de xuízo, pero non entendo por que me debe dar mágoa un señor que puxo unha bomba na miña cidade e non un pederasta, un atracador ou un construtor que mercou a vontade de tres políticos.

    Dano á imaxe do reintegracionismo?? meu deus, estades fatal!!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Cesare hai 656 dias 11 horas 41 minutosCesare
  52. #52   

    ah, e spaviladiyo kalera!!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Cesare hai 656 dias 11 horas 39 minutosCesare
  53. #53   

    Por fin algo de cordura...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por logoferoz hai 656 dias 11 horas 20 minutoslogoferoz
  54. #54   

    Quem é Ugio? Quem é o tipo? Que fez o malandrão? É engraçado porque eu conheci Eugénios, também Eugênios e mesmo Uxios mas Ugio nem um sozinho cheguei a conhecer em toda a lusofonia.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por mendinho hai 656 dias 11 horas 17 minutosmendinho
  55. #55   

    #54 coido que isso é o que menos o preocupa agora

    #48 e #49 a culpa é de Def Con Dos, que tenhem o cérebro podre

    votos: 0, karma: 0
    escrito por signatus hai 656 dias 11 horas 12 minutossignatus
  56. #56   

    a frase isa sobre o dano á imaxe do reintegracionismo non é boa, certamente
    O reintegracionismo é linguística? Vaites, logo haberá que ser pro brasileiro. Non? Ímonos sentir máis identificados con quen temos unha relación cultural a língua é unha expresión da cultura, pero non toda e polo tanto debe haber unha identificación.
    O uso da violencia con fins políticos chámase: terrorismo

    Falamos de formas (correctas) de expresarse, a violencia é o último recurso do incompetende. Dicía Asimov

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 10 horas 52 minutosNemigo
  57. #57   

    Para nom pouca gente o reintegracionismo é cousa de terroristas, violentos e similares, é "gallego de Herri Batasuna" (sic)... sad but true.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por signatus hai 656 dias 10 horas 49 minutossignatus
  58. #58   

    Por favor os psocio-pp erguede a man, mais que nada para coñecérmonos todos.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por apana hai 656 dias 10 horas 45 minutosapana
  59. #59   

    #16 amén. E #51 tamén.

    Eu imaxino a historia co Yakety Sax de fondo e SON LAS RISAS :-D :-D :-D :-D :-D
    www.youtube.com/watch?v=2AYujWCCHRk

    E nun acto de clarividencia, coincido co #60

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Snob hai 656 dias 10 horas 31 minutosSnob
  60. #60   

    Non. O uso da violencia con fins políticos chámase violencia con fins políticos.
    Poñer bombas en lugares de uso público onde calquera cidadán se pode ver lesionado, ferido, ou morto, iso é terrorismo. Sexa pró que sexa.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Cesare hai 656 dias 10 horas 30 minutosCesare
  61. #61   

    Segunda vez que coincido de pleno com Cesare... :-S :-S

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 10 horas 30 minutosFer
  62. #62   

    #60 pois non.
    O uso da violencia con fins políticos chámase terrorismo.
    A violencia indiscriminada sen senso nen fin NON é terrorismo.
    Poñer bombas onde alguen se pode mancar ou resultar morto sen máis obxectivo nen fin que facer dano a persoas civis, iso é un XENOCIDIO
    O feito de empregar a violencia non é en si mesmo terrorismo.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 10 horas 24 minutosNemigo
  63. #63   

    #58 ":-O flipo. Todo isto por citar a Prison Break?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por elianinha hai 656 dias 10 horas 20 minutoselianinha
  64. #64   

    XENOCIDIO
    Auuuuuiiiii!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 10 horas 19 minutosFer
  65. #65   

    E os do HOIGAN PARTIDO!!1 que levantamos?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Snob hai 656 dias 10 horas 17 minutosSnob
  66. #66   

    Ben, creo que nemigo ten unha idea peculiar do que é terrorismo.
    Preocúpalle coincidir comigo, Fer??

    Estase achegando ao lado escuro...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Cesare hai 656 dias 10 horas 7 minutosCesare
  67. #67   

    pois deberías saber... quen son os que pensan que o terrorismo non ten implicacións políticas.
    Se o terrorismo non é o uso da violencia con fins políticos:
    -Tódolos asasinos son terroristas
    -Tódala violencia (incluida a doméstica) é terrorismo
    -Todo canto acto violento exista (independentemente da orixe) sería terrorismo
    Vamos estará a dereita dando brincos de ledicia

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 10 horas 1 minutoNemigo
  68. #68   

    Nom me preocupo Cesare, sempre é bo coincidir co alguem :-D

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 10 horas 1 minutoFer
  69. #69   

    #68 aínda que sexa de juana chaos :-(

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 10 horasNemigo
  70. #70   

    Mi madriña... Aínda por riba de parvo, inútil.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por font hai 656 dias 9 horas 57 minutosfont
  71. #71   

    Nemigo, ultimamente estas-me a por mui ursinho co teu troll :-D :-D :-D

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 9 horas 56 minutosFer
  72. #72   

    Se tivo oportunidade a parvada era non o tentar.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por turonio hai 656 dias 9 horas 42 minutosturonio
  73. #73   

    A Comissom de Festas, Caça e Trolleo comunica:
    Que cada comentário logo deste significará a morte dumha raposinha no Carvalhinho a maos dum caçador cacerenho ou que Antón Losada chante os dentes no pescoço dum subdirector-geral

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 9 horas 37 minutosFer
  74. #74   

    Faster Antón Losada! Kill! Kill!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Snob hai 656 dias 9 horas 36 minutosSnob
  75. #75   

    O os gaiteiros rouban a cadeira da Vilarino e fuxen descolgándose por unha fiestra cunha saba ou isto non hai quen o pare...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por ifrit hai 656 dias 9 horas 30 minutosifrit
  76. #76   

    Vejamos, este reintegrata incoherente inconsistente e inconsciente...

    concorda plenamente com: #5, #6, #8, #15, #19, #20, #26, #27, #33, #36, #45, #46, #51, #52, #53, #56, #57, #63,
    goça lendo: #1, #7, #9, #10, #12, #13, #16, #17, #18, #22, #23, #25, #29, #31, #32, #34, #37, #38, #40, #41, #42, #43, #44, #47, #48, #49, #50, #54, #55, #59, #64, #65, #66, #68, #70, #71, #73, #74, #75,
    disinte cordialmente de: #3, #4, #11, #28, #39, #60, #61, #62, #72,
    acha totalmente execrável: #2, #14, #21, #24, #30, #35, #58, #69,

    e cuida humildemente que é preciso concretar as definiçons sobre terrorismo, violência com fim política, e reintegracionismo social.

    Ante tudo muito humor.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Calidonia hai 656 dias 9 horas 16 minutosCalidonia
  77. #77   

    Calidonia graaaande!

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Fer hai 656 dias 9 horas 12 minutosFer
  78. #78   

    #76 menudo traballiño levaches!! :>
    hai que ir pasando o rato por riba para saber se che tocou o gordo ou só a pedrea :-)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por ifrit hai 656 dias 9 horas 12 minutosifrit
  79. #79   

    O terrorismo e o intento da dominación polo terror, creo que o mellor exemplo, literario, é o do Home Invisible.

    E no Estraviz pon: "Terrorismo s. m. (1) Sucessom sistemática de actos de violência executados por indivíduos ou um estado para impor a sua vontade. (2) Forma de acçom política que combate o poder estabelecido mediante o uso da violência [de terror]."

    editado: bó traballo Calidonia

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Sheamais hai 656 dias 9 horas 10 minutosSheamais
  80. votos: 0, karma: 0
    escrito por muxu hai 656 dias 8 horas 49 minutosmuxu
  81. #81   

    A ver intelectuais... E que me dizedes do terrorismo espanhol contra a Galiza dos últimos 500 anos. Sobre esses terroristas nom tendes nada a dizer?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 8 horas 43 minutosMaisUm
  82. #82   

    Nom lim todos os comentários nem quero. Mas parece-me muito forte fazer piadas com este tema (em geral). Sempre é muito fácil rir do que está em pior situaçom do que nós.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por chuza-001 hai 656 dias 8 horas 39 minutoschuza-001
  83. #83   

    #82 pois non perdas o tempo. Lee o #7 é o mellor :-)
    #81 (!)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 8 horas 23 minutosNemigo
  84. #84   

    Arremecaghonacona si que esta quente isto... non quero saber que pasa se nombramos a Los ladrones van a la oficina...

    Un pouquiño de humor oh, que non ven mal.. que xente sufrindo haina para dar e tomar en todas as partes e o humor NUNCA é malo.

    E co tema do terrorismo... un que pon unha bomba é un terrorista, non é un freedom fighter tan cool e tan de moda últimamente.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por IaRRoVaWo hai 656 dias 8 horas 18 minutosIaRRoVaWo
  85. #85   

    o que pon unha bomba é...
    Se a bomba é pra extorsinonar un banco?
    É un ladrón? Un libertador? Un cliente cabreado? Non: terrorista!
    Se a bomba a poñen nas canteiras do porriño son... canteiros. Non terroristas
    Se a "bomba" é un petardo de feira que fire a xente como ten pasado nalgunha verbena son tamén terroristas?
    Son terroristas os insurxentes en iraq, a guerrilla chechea, o PKK, a frente polisario, o pentágono, a cía, a policía española dos gal, terrorista sería tamén o psicópata que asasina pola súa enfermidade mental, en fin QUE SINXELO É O MUNDO
    Bos/malos. Terroristas os malos

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 8 horas 10 minutosNemigo
  86. #86   

    #85 O fontaneiro que pon unha bomba de auga tamén é terrorista.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por IaRRoVaWo hai 656 dias 8 horas 6 minutosIaRRoVaWo
  87. #87   

    coñas as xustas. Lembra o que pasara nun vo en holanda. Estaban a falar de bombas (de líquidos) e baixáronos do avión porque os escoitou un viaxeiro con poucas luces e nengún coñecemento en tecnoloxía

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 8 horas 4 minutosNemigo
  88. #88   

    A dicotomia Bons/Maus só existe na mentes dos Aznares e Bushes da turma. Tens razão #84, um pouco de samba :-) que este fim-de-semana é o carvanal.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 8 horas 3 minutosMaisUm
  89. #89   

    Hoxe botáronvos algo estraño no que bebíchedes #1 ó #87

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Ghanito hai 656 dias 8 horas 3 minutosGhanito
  90. #90   

    Pois o que quero dicir...

    Os que tiran cocteles molotov, poñen bombas explosivas en caixeiros, peñen bombas explosivas en avións, trens, casas son terroristas, é dicir, usan o terror, facer dano.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por IaRRoVaWo hai 656 dias 8 horas 2 minutosIaRRoVaWo
  91. #91   

    #89 Drogha no colacao xD

    votos: 0, karma: 0
    escrito por IaRRoVaWo hai 656 dias 8 horas 1 minutoIaRRoVaWo
  92. #92   

    #88, do mesmo autor de #2, #24, #30, etc...

    Se fose representativo da poboación do noso país, en lugar de independencia pregaría por un xenocidio. :-)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Snob hai 656 dias 7 horas 50 minutosSnob
  93. #93   

    91 comentarios todo por sacarlle ironía ó tema...está curioso.

    O que máis gracia me fixo foi o #2 MaisUm, a ver, nótaseche pouca...digamos soltura nesto de internet (vamos, como se chegases antonte directamente dos mundos de Breogán para salvarnos a todos, ateos da túa particular visión do independentismo); verás, na miña opinión, antes de poñerte a darlle ás teclas sen máis deberías de ler isto: es.wikipedia.org/wiki/Netiqueta

    Na miña casa ensináronme que cando un perde as formas falando, perde a razón, e se foses un pouco menos alelado poderías captar a ironía, pero bueno, diso non che culpo, que xa bastante tes con ter que ler todo iso da netiqueta, levarache uns días o choio ;)


    Con respecto ó resto de comentarios...pfff, dame pereza lelos todos xD

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Spaviladiyo hai 656 dias 7 horas 45 minutosSpaviladiyo
  94. #94   

    #90 tu também gostas da samba? digo-o porque o que dizes dá mesmo para dár uma boa risada :-) :-)... Que me dizes entom dos que poem bombas explosivas acima de populações civis (Bush, Aznar->Iraque, Putin->Chechenia) Esses que procuram? Santificar e namorar aos agraciados? Se queres falar de TERROR(ismo) falamos. Mas começa por onde há que começar. E nom entro já no tema do TERRO(ismo) estrutural, cultural, linguístico...

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 7 horas 42 minutosMaisUm
  95. #95   

    A que te refires #92? Tendo dizer em medo (TERROR ajeno) o que penso... Se queres rebater argumentos avante.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 7 horas 40 minutosMaisUm
  96. #96   

    #94 Eu non dixen que eses non foran terroristas. De feito, na maioria dos casos exercito = terroristas.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por IaRRoVaWo hai 656 dias 7 horas 40 minutosIaRRoVaWo
  97. #97   

    #92 cut & paste das frases célebres do fedello:
    16/10/06
    Snob 23:42:17: ei, a ver por quen me toman, eu non maltrato a ninguén
    Modesto 23:42:39: Só á xente descoñecida.
    ifrit 23:45:55 : pero si disparas a xente po-la rúa
    Snob 23:51:36: os actos aleatorios de violencia anónima non son "maltrato" :-P

    #93 a mellor resposta que se che pode dar é #7 e si, es un pouco lacazán, ti mesmo o recoñeces

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 7 horas 39 minutosNemigo
  98. #98   

    Homem #93 levo a voltas com os computadores desde os 16 anos. Tenho agora mais de 30, então conta. Não gosto nada dos que fazem brincadeiras com os débiles. Mais nada.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 7 horas 37 minutosMaisUm
  99. #99   

    Ok #96, mas esses terroristas (os do Iraque e Chechenia) ocupam presidências de governo, ministérios, ganham bons salários... Não achas que todo isto (o de que Ugio tenha que estar numa prisom, por exemplo) é um disparate total?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 7 horas 32 minutosMaisUm
  100. #100   

    #98 carallo, pois con 30 aniños xa tiveches tempo de aprender un pouco os modais na rede, non?

    Por certo, coido que non fixen ningunha brincadeira, fixen unha ironía, a maldade cáptana os teus ollos de salvador da patria ;)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Spaviladiyo hai 656 dias 7 horas 31 minutosSpaviladiyo
  101. #101   

    Bum! (foguete centenario)

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Calidonia hai 656 dias 7 horas 31 minutosCalidonia
  102. #102   

    100! (merda, 102 :-()

    votos: 0, karma: 0
    escrito por signatus hai 656 dias 7 horas 31 minutossignatus
  103. #103   

    #100 unha brincadeira cun rapaz que está no caldeiro?

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai 656 dias 7 horas 29 minutosNemigo
  104. #104   

    #100 está bem, desculpa se foi desagradável o comentário. Nom tento salvar pátria nenhuma, nunca fui nacionalista de nenhum lugar.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por MaisUm hai 656 dias 7 horas 27 minutosMaisUm
  105. #105   

    #99 Si, neso estou dacordo contigo. Mais un que pon unha bomba (neste caso Ugio) non deixa de ser un terrorista. Podemos estar a favor da súa ideoloxía pero non dos seus métodos, e por iso eu non o vou defender. Do mesmo xeito que tampouco defendo a Bush, Aznar, Puttin nin a Kim Jong-il.

    votos: 0, karma: 0
    escrito por IaRRoVaWo hai 656 dias 7 horas 26 minutosIaRRoVaWo
  106. #106   

    Primeiro, non é unha brincadeira, é unha ironía, que non vedes tres nun burro a medio metro.

    Segundo, o rapaz xa é maiorciño e responsabilizarase dos seus actos

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Spaviladiyo hai 656 dias 7 horas 26 minutosSpaviladiyo
  107. #107   

    #104 non se a túa é a reacción a #1 quen debería desculparse sería Spaviladiyo con Ugio
    #106 iso mesmo digo eu, fala ti non o fedello

    votos: 0, karma: 0
    escrito por Nemigo hai