Gráfica da evolución da débeda do BNG e as caixas galegas [1998-2008]

Unha pequena mostra das débedas do Bloque. No ano 1998 eran 457.000 €, no ano 1999 1.079.024 €, no ano 2004 2.139.102 e no 2008 soamente 3.714.000 euros. Estas debedas son principalmente con CAIXANOVA e CAIXAGALICIA como podedes ver en: www.vieiros.com/nova/66783/o-bng-debelle-3-7-millons-de-euros-as-caixas e tamén cesaryo.blogspot.com/2007/12/deuda-de-los-partidos-polticos-en-espaa.hl e finalmente en www.webislam.com/?idn=347
70 comentariosen política
tags: bng, caixanova, pp, psoe, cangas karma: 219.00
votos de usuarios: 34, votos anónimos: 26

comentarios

  1. #1   

    Carallo, por fin unha gráfica na que o benegá sube!!!!!!

    votos: 25, karma: 251
    escrito por CARALLADAS hai 168 dias 9 horas 13 minutosCARALLADAS
  2. #2   

    Si só fose no BNG; e aínda por esas teñen necesidade de financiamento irregular...que esa é outra.

    votos: 12, karma: 89
    escrito por Kandpalleiro hai 168 dias 8 horas 50 minutosKandpalleiro
  3. #3   

    Qualquer ligaççom com a deriva autonomista-e-nem-isso dos últimos anos, puro acaso.

    votos: 2, karma: 39
    escrito por Fer hai 168 dias 8 horas 33 minutosFer
  4. #4   

    Veremos gráficas tamén doutros partidos?

    votos: 10, karma: 48
    escrito por ifrit hai 168 dias 7 horas 57 minutosifrit
  5. #5   

    Terá que ver algo esa débeda coa resolución do concurso eólico da era bipartita? Ou, dito doutra forma, pódeselle pedir, a quen está endebedado que sexa equanime nas súas decisións públicas?

    votos: 8, karma: 43
    escrito por PitaChoca hai 168 dias 7 horas 41 minutosPitaChoca
  6. #6   

    #4 Oxalá.

    votos: 2, karma: 14
    escrito por galeguzo hai 168 dias 6 horas 10 minutosgaleguzo
  7. #7   

    non digo que non lles viñese mal unha auditoría mais... o C.D. Ourense que?

    votos: 0, karma: 6
    escrito por mortiza hai 168 dias 6 horasmortiza
  8. #8   

    outros sonlle máis "listos"... ver caso Gurtel, Naseiro... :-O

    votos: 2, karma: 15
    escrito por petopitopato hai 168 dias 5 horas 53 minutospetopitopato
  9. #9   

    Grazas por votar esta noticia. Penso que nestes momentos que vivimos necesitamos que a xente conheza os verdadeiros motivos de certas actuacións políticas como Massó, Reganosa, eólicos, piscifactorias, etc..

    Tedes as débedas dos outros partidos políticos no ano 2004:

    BNG. 2.139.012 €

    ERC: 2.180.467 €

    IU: 15.036.344 €

    PSC: 11.909.449 €

    PNV: 14.018.854 €

    PP: 28.457.376 €

    PSOE: 62.717.137 €

    cesaryo.blogspot.com/2007/12/deuda-de-los-partidos-polticos-en-espaa.hl

    "Con respecto aos últimos anos, o BNG vai aumentando o seu saldo negativo coas caixas de aforros, dos 2.4 millóns que debía en 2005, aos 2.7 de 2006, até a cifra actual de 3.7."

    www.vieiros.com/nova/66783/o-bng-debelle-3-7-millons-de-euros-as-caixas

    votos: 9, karma: 90
    escrito por Kiko_das_leiras hai 168 dias 5 horas 11 minutosKiko_das_leiras
  10. #10   

    #9 Gracias. Creo que está bastante claro. (non sei de onde viñeron os negativos ó meu comentario anterior :-P)

    votos: 0, karma: 10
    escrito por ifrit hai 167 dias 21 horas 18 minutosifrit
  11. #11   

    Penosa a campaña de persecución ao BNG.
    Deberíades lembrar que foi, xunto con IU, o único partido que votou contra o regalo de 30.000.000.000 € (si, trinta mil millóns de euros) que fixo o goberno do estado.
    ERC, ICV, PSOE, PP, UPD, CIU, PNV... Todos os demáis votaron a favor. Iso é ter débedas coa banca, o BNG demostrou a súa soberanía.

    O que algúns non alcanzan a comprender, e o bloque non chega a saber explicar, é que a pureza virxinal non existe na política e moito menos na política transformadora. E que para sacar adiante un proxecto político que non recibe o respaldo maioritario da sociedade, sinon todo o contrario, hai que ir pasiño a pasiño e con pes de chumbo.

    Pero bueno, que máis dará ... Eu volvome ao Tarasca, a facer a revolución entre cubatas

    votos: 11, karma: 42
    escrito por compostelan hai 167 dias 20 horas 56 minutoscompostelan
  12. #12   

    #11 Podes ir a Cangas, a facer a revolución coa paleadora e Clarita Millán en Massó :roll:

    votos: 9, karma: 89
    escrito por raxozorza hai 167 dias 20 horas 36 minutosraxozorza
  13. #13   

    #12 Que va prefiró aos revolucionarios de salón de té

    votos: 10, karma: 11
    escrito por compostelan hai 167 dias 20 horas 35 minutoscompostelan
  14. #14   

    #0 Cantas débedas ten a FPG?

    votos: 7, karma: -20
    escrito por compostelan hai 167 dias 20 horas 32 minutoscompostelan
  15. #15   

    #13 Descalificación gratuita ante falta de argumentos? ;)

    #14 "Y tú más?" :-O

    votos: 9, karma: 32
    escrito por raxozorza hai 167 dias 20 horas 18 minutosraxozorza
  16. #16   

    case 4 millóns de euros? iso soluciónase vendendo un futbolista, non hai canteira en Galiza Nova?

    vendo a gráfica paréceme máis salientábel o endebedamento de 1998 a 2004 que até o 2008, onde estando por primeira vez na Xunta se podería "apostar" máis. Pero de esquerdas, isto é o contrario, é deberlle cartos ou favores aos putos bancos e a quen se deberían deber en exclusiva é aos cidadáns.

    Hai algunha comparativa euros/votantes dos distintos partidos?

    votos: 4, karma: 44
    escrito por colazo hai 167 dias 20 horas 17 minutoscolazo
  17. #17   

    #15 o #13 é como o #12 o #14 como o #0

    #16 Mira, polo menos alguén simpático ... En Galiza Nova non hai canteira nin para xogar ao trompo !
    Eu débolle cartos ao banco : estou obrigado a facer o que me ordene o director da sucursal? NON !
    O BNG tampouco, porque a débeda é perfectamente asumíbel : 3.700.000 / 10.000 militantes = 370€ 3.700.000/250.000 votantes = 14,8€

    Co meu comentario #14 quería ter datos para facer esa comparativa, que igual sorprende.

    votos: 8, karma: 0
    escrito por compostelan hai 167 dias 19 horas 51 minutoscompostelan
  18. #18   

    Ja entendo muito melhor o BNG. Obrigado, Kiko.

    votos: 4, karma: 27
    escrito por neo hai 167 dias 19 horas 50 minutosneo
  19. #19   

    #16 Já vejo os anúncios tipo vendo mi cuerpo para saldar la deuda del partido :-D

    votos: 4, karma: 55
    escrito por galeguzo hai 167 dias 19 horas 45 minutosgaleguzo
  20. #20   

    #19 Non nos fai falla escrever no faro de vigo, home ...

    votos: 4, karma: 10
    escrito por compostelan hai 167 dias 19 horas 39 minutoscompostelan
  21. votos: 2, karma: 8
    escrito por Kiko_das_leiras hai 167 dias 19 horas 35 minutosKiko_das_leiras
  22. #22   

    #17 dixen "cartos ou favores", non dixen que o BNG optase polo 2º que algo farán diso cando hai partidos aos que se lle perdoan esas débedas. Non ligástedes por aí algo de Caixa Galicia co PP?

    votos: 0, karma: 10
    escrito por colazo hai 167 dias 19 horas 34 minutoscolazo
  23. #23   

    info em www.xornalgalicia.com :roll:

    votos: 1, karma: 28
    escrito por one2 hai 167 dias 19 horas 33 minutosone2
  24. #24   

    #23 Son termos contraditórios! :-D

    votos: 2, karma: 37
    escrito por raxozorza hai 167 dias 19 horas 32 minutosraxozorza
  25. #25   

    #22 E eu nego as dúas, por innecesarias : pódese pagar o que se debe.

    De Caixa Galicia co PP non sei si haberá casos, porque en vez de relacionarse coas caixas, que son bastante transparentes, relaciónanse coa banca transnacional (BBVA, que o presidente o puxeron eles ... Deutsche Bank, con Merkel de pagana ... etc)
    Si que se coñece que Carrera (o cabeza de lista do PP de Ourense descabezado por evadir cartos nas Illas Caimán) lle condonou 900.000 euros a Baltar... Pero bueno, ao PP non se critica. Critícase ao BNG, ao que nunca lle condonan a débeda e lle cobran intereses como a todo o mundo

    Viva el mal !!

    votos: 5, karma: 3
    escrito por compostelan hai 167 dias 19 horas 30 minutoscompostelan
  26. #26   

    #25 Insinua que Chuza está inzada de ppeir@s? xD

    votos: 3, karma: 35
    escrito por raxozorza hai 167 dias 19 horas 26 minutosraxozorza
  27. #27   

    #26 Non. De personas con pouca ecuanimidade ...

    votos: 8, karma: 5
    escrito por compostelan hai 167 dias 19 horas 25 minutoscompostelan
  28. #28   

    #0 Nada, non consigo atopar a débeda da fpg ...

    É alguén capaz de atopar ese dato? Como atopáchedes a débeda do BNG?

    votos: 3, karma: -3
    escrito por compostelan hai 167 dias 19 horas 23 minutoscompostelan
  29. #29   

    Eiquí tedes algo de info sobre condonacións de deuda: [en castelán]

    El PSOE y PSC han logrado acuerdos de condonación desde 2004 por un valor superior a los 40 millones de euros.

    La Caixa perdonó 7,1 millones de euros al PSC en diciembre de 2004.

    La BBK, 21 millones de euros al PSOE en marzo de ese mismo año.

    El Santander perdonó 12 millones al PSOE en mayo de 2006, tras 19 años de impago.

    El Santander perdonó 12 millones al PSOE en mayo de 2006, tras 19 años de
    impago.

    ERC se benefició tras el gobierno tripartito de una condonación de la Caixa por
    valor de 2,7 millones.

    Caixa Galicia condonó 2,6 millones al PP cuando éste partido llegó al poder en
    1996.

    A ver se atopamos algo sobre os "nosos camaradas".

    votos: 2, karma: 23
    escrito por Kiko_das_leiras hai 167 dias 18 horas 47 minutosKiko_das_leiras
  30. #30   

    Compostelán, non atopas a débeda da FPG porque seguramente non existe préstamo ningún pedido a nome desta formación política ou se o hai a cantidade sexa irrisoria, -quero dicir 5000, 10000€-. Por que? Pois probablemente por ser unha formación minoritaria. Obviamente o BNG é un partido grande, e moi probabelmente non teña outra que endebedarse para poder manter a infraestrutura que ten. Dubido que o Kiko das leiras critique o BNG "simplemente" por ter débedas no banco. Tamén as ten IU, pódese ver en #9, e a súa postura é moi clara no conflito de Massó. O caso é que o aumento das débedas do bloque cos bancos coincide cunha mudanza total na súa actitude diante dun conflito ...

    » ver todo o comentario

    votos: 7, karma: 67
    escrito por lavesedo hai 167 dias 18 horas 32 minutoslavesedo
  31. #31   

    #30 Grazas pola claridade da túa explicación.

    Por se non o sabedes detrás de Massó hai unha lagoa preciosa con todo tipo de aves que impresiona pola súa beleza. Que vai pasar con ela se avanza este proxecto de destrucción??

    Massó S.O.S!

    votos: 3, karma: 33
    escrito por Kiko_das_leiras hai 167 dias 18 horas 25 minutosKiko_das_leiras
  32. #32   

    #30
    " O caso é que o aumento das débedas do bloque cos bancos coincide cunha mudanza total na súa actitude diante dun conflito onde o maior beneficiario da desfeita ambiental programada é precisamente un dos maiores acredores da formación frentista"
    Falso, nin houbo mudanza total nin o maior aumento (mira o #16) coincide coa mudanza habida. Porque mudanza houbo, desde logo. Mudouse sobre todo ao comprobar que o goberno municipal do PP, coa participación do xerente da confraria de pescadores (concelleiro do PP), lle deu unha licencia a Massó. E anular unha licencia sin respaldo xurídico é prevaricación urbanística.

    En plan conspiranoico, podería decir que non atopo a débeda...

    » ver todo o comentario

    votos: 6, karma: -22
    escrito por compostelan hai 167 dias 18 horas 7 minutoscompostelan
  33. #33   

    Pois debe-lhe bem pouco :-P O certo é que ao banco quanto mais lhe debas melhor te tratam :-D se fai falha fam-te um seguro de vida de balde xD

    votos: 3, karma: 29
    escrito por diogo hai 167 dias 17 horas 59 minutosdiogo
  34. #34   

    #30 Parabens polo comentário. Teño moitas amizades no BNG que están doentes cos postura do seu partido en Cangas.

    #32 Di-o claro: estás a favor ou non das obras de destrución da costa de Cangas en Massó? A mín as contas da FPG me-la-traen-flojísima, o litoral do noso país non. E menos se o fai un partido que con todos os seus defectos é o único que está (e como consista isto de Cangas vou escomenzar a dubidar) a representar os intereses galegos nas institucións.

    votos: 4, karma: 41
    escrito por raxozorza hai 167 dias 17 horas 56 minutosraxozorza
  35. #35   

    #32 "Pero parece que non todos os partidos son tan transparentes como o BNG"

    Ti flipas meu rei! Se temos estos datos é porque as "caixas galegas" están obrigadas a facer públicos esa información. O Tribunal de Contas tamén emite informes sobre datos financieiros con 5 anos de retraso, por certo.

    O BNG non é transparente.

    E por certo, compostelán, de onde sacas iso de 10.000 afiliados e 250.000 votantes???? Canto votos tivo o Bloque nas pasadas eleccións??

    votos: 2, karma: 27
    escrito por Kiko_das_leiras hai 167 dias 17 horas 54 minutosKiko_das_leiras
  36. #36   

    #34 O BNG dio claro en todas as institucións nas que ten presenza : NON AO PORTO DEPORTIVO DO SALGUEIRON !
    Outra cousa é que o BNG poda obligar a Clara Millán a prevaricar e a ir ao cárcere por anular unha licencia dada polo PP cando era goberno municipal e cando era concelleiro do PP o xerente da confraría de pescadores.

    E dime ti : Arreniegas de Satanás?

    votos: 5, karma: -16
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 52 minutoscompostelan
  37. #37   

    #36 O peor de todo é que sabemos que esto vai ser a tumba do BNG no Morrazo por moitos anos, ao igual que pasou en Ferrol con Reganoxo. E non fan nada por evita-lo... nada... :-(

    De Satanás?? NUNCA! :-D

    votos: 4, karma: 45
    escrito por raxozorza hai 167 dias 17 horas 49 minutosraxozorza
  38. #38   

    #35 Pois a ver si podes dar os datos da FPG ... Si temos esos datos do BNG e non é transparente, a FPG seguro que os ten publicados na súa web, non?

    Tes razón, o BNG non tivo 250.000 votos : Tivo 270.712 !
    resultadoseleccions.xunta.es/11AU/def.htm

    votos: 2, karma: -9
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 48 minutoscompostelan
  39. #39   

    #36 Eu tamén son filho do Demo :-P

    Tes razón no dato dos 270.712 votantes no 2009. Por certo, 41.000 votantes menos que no 2005.

    Podes aportar algún dato sobre os 10.000 afiliados??

    Por certo, eu non son militante da FPG. Non sei porque empregades a famosa técnica infantil de: "E ti máis!". Vós sodes os incoherentes, vós ides destruir a nosa costa!

    votos: 4, karma: 39
    escrito por Kiko_das_leiras hai 167 dias 17 horas 43 minutosKiko_das_leiras
  40. #40   

    #37 Pode ser a súa tumba si non é capaz de desarmar a demagoxia e o hipercriticismo ...

    A sentencia do TSXG é clara :
    * Quen fai a concesión? A Autoridade Portuaria de Vigo, baixo o goberno do PP
    * Que institucións avalan? :
    - Concello de Cangas, cando era gobernado polo PP e era concelleiro do PP o xerente da confraría de pescadores
    - Xunta, cando era gobernada polo PP

    * E quen ten a culpa de todo? O BNG ...

    Ides ter PP no Morrazo ata que vos aburrades ... Eu en compostela vivo ben, e ademáis teño o Tarasca para ir facer a revolución !

    votos: 4, karma: -6
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 43 minutoscompostelan
  41. #41   

    #39 Eu non intento facer un "e ti máis".
    Que unha organización, sexa do tipo que sexa, teña débedas é algo absolutamente normal que non condiciona a súa actividade.

    Vamos, eu participo en diversas asociacións (culturais, de lecer, etc) e case todas teñen débedas, algunhas delas incluso obligadas pola forma en que se convocan as subvencións (primeiro gasta 10.000 e despois pagámosche 1.000). Pero vai ser que todas esas asociacións están obligadas a apoiar o Salqueirón porque pediron un crédito ... E eu, que teño un coche que estou pagando con financiación realmente pago o coche escribindo en chuza, que é o que me ordenou o director da sucursal...

    A mi me gusta el pipiribipipi ...

    votos: 4, karma: -6
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 38 minutoscompostelan
  42. #42   

    #37 #39 Arreneghade do demo, condanados ! ;)

    votos: 2, karma: -9
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 37 minutoscompostelan
  43. #43   

    #40 Sodes ben pampos, oh! Mira como o PP chegou a Xunta e desfixo en tres dias todo o que traballou o bipartito en catro anos e sen problema nengún!. Iso vai sentar as bases de moito PP para rato... Insisto, o BNG, nen arre nen xo! irá ao fondo da ria....

    En Baldaio, Celulosas, Xove, Encrobas... forxou-se a credibilidade do nacionalismo galego na defensa da terra, por que non en Cangas? Parece mentira que un partido de case 300000 votos esté agora a la merced da FPG e do Chuza!, sen poder reaccionar! xD

    votos: 5, karma: 50
    escrito por raxozorza hai 167 dias 17 horas 36 minutosraxozorza
  44. #44   

    #41 olhando desde fora:
    1) quem tem dévedas nom tem nada à fazer, mais do que pagar e ponto.
    2) quando a déveda é enorme, pode, digo pode, que alguém se ponha em contacto contigo, olho digo pode, e pode, só pode, que diga "interessa-me mais que me apoies em tal cousa, porque vou ganhar mais quartos" e pode, só digo pode, que ti, que nom che custa demasiado esforço, decidas apoiar o que che pedem.

    mas claro, só é um suponher...

    votos: 1, karma: 16
    escrito por olizinho hai 167 dias 17 horas 32 minutosolizinho
  45. #45   

    #43 Ben pampos somos, non cho vou negar ... Pero non é o mesmo unha licencia que un servizo :
    * Unha licencia dáse ou non se dá, e unha vez dada ... "Santa Rita, o que se dá non se quita"
    * Un servizo móntase ou desmóntase por vontade política : Os servizos sociais que montou a dereita rexionalista autonomista vendida ao capital, estáos desmontando o Partido da Libertade que non defrauda a ninguén porque o que fan é o máis normal neles.

    Eu apostaría por denunciar prevaricación na derogación do concurso eólico ... Pero me parece que xa o van facer os que gañaron o concurso. Xa veremos como remata a historia, pero supoño que os xuices lle darán a razón ao PP como en Valencia

    votos: 3, karma: -16
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 29 minutoscompostelan
  46. #46   

    #44 E eu digo "pode, e digo pode, que si á miña avoa lle podo, e digo podo, pór rodas, podería, e digo podería, pasar de pagar as letras do coche"

    Pero mentras seguirei escribindo en chuza para pagar as letras do coche

    votos: 4, karma: -8
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 28 minutoscompostelan
  47. #47   

    #44 Claro... e o BNG non é quen tampouco de convocar manifestacións, ou? Mira que non teño acudido a manifestación convocadas polo BNG na miña vida por infinidade de temas diversos... se é un problema de competéncias legais non quer dicer que o BNG realmente se molle no tema se realmente lle preoucupa! Quen cala (BNG) outorga. E de nada serve enviar mocións sen trascendéncia a un parlamento para lavar a cara xa que coa maioria PPeira xa se sabe que é imposível que saia adiante. O BNG ten que dar exemplo e estar onde hai que estar, co povo de Cangas na rua!
    Por que as manifestacións que houvo até o de agora só acudiron militantes a título persoal como Beiras, ou Lobeira e Táboas para papar óxtias como pampós!

    votos: 4, karma: 45
    escrito por raxozorza hai 167 dias 17 horas 21 minutosraxozorza
  48. #48   

    #47 Os que o intentaron casi acaban linchados ...

    votos: 3, karma: -16
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 6 minutoscompostelan
  49. #49   

    #44 Mais unha volta á súa proposición :

    {Conde Droga mode on}
    "Puede, y digo puede, ser que el BNG utilice la Sala Nasa como intermediario para pagar las deudas políticas contraídas con los terroristas"
    {Conde Droga mode offf}

    Sona un pouco a iso de "intoxica, que algo queda"

    votos: 3, karma: -16
    escrito por compostelan hai 167 dias 17 horas 4 minutoscompostelan
  50. #50   

    Eu declaro a miña ignorancia no tema do porto deportivo pero sí me gustaría saber por qué vai ser unha desfeita?
    Están os cangueses, por maioría, de acordo ou non con que se faga un porto deportivo?
    Aportará valor a contorna este porto ou non?
    Na balanza dos perxudicados e dos beneficiados... onde cae o peso?

    votos: 6, karma: 4
    escrito por petopitopato hai 167 dias 16 horas 39 minutospetopitopato
  51. #51   

    #32 "Pero parece que non todos os partidos son tan transparentes como o BNG : Do BNG sabemos canto e a quen debe ... Canto debe o PSdG? A quen? Canto debe o PPdG? A quen? Canto debe a FPG? A quen? ..."

    Non é transparencia, meu, é LEI.

    Da "Ley Orgánica 8/2007, de 4 de julio, sobre financiación de los partidos políticos."

    Uno. Corresponde en exclusiva al Tribunal de Cuentas el control de la actividad económico-financiera de los partidos políticos, sin perjuicio de las competencias atribuidas a los órganos de fiscalización de las Comunidades Autónomas previstos en sus respectivos Estatutos
    Dos. Este control se extenderá a la fiscalización de la legalidad de los recur...

    » ver todo o comentario

    votos: 4, karma: 45
    escrito por roebek hai 167 dias 15 horas 48 minutosroebek
  52. #52   

    "E se a maioría dos santiagueses está de acordo en facer un Corte Inglés na Praza do Obradoiro, facémolo?"

    Iso non me saca de dúbidas... Por certo, a maioría dos santiagueses non está de acordo en facer un CI no Obradoiro... ainda há sentido común...

    votos: 3, karma: -14
    escrito por petopitopato hai 167 dias 15 horas 39 minutospetopitopato
  53. #53   

    #51 Pois dime onde podo consultar os datos do Tribunal de Cuentas sobre o BNG e sobre a FPG, que supoño que a Lei será para todos. Ou ti como pudeches acceder aos datos do BNG? Quen fixo ese informe?

    "E se a maioría dos santiagueses está de acordo en facer un Corte Inglés na Praza do Obradoiro, facémolo?"
    Pois hai unha legalidade urbanística que o impide, non como no caso de Massó que ten unha sentencia do TSXG que o avala basándose nas licencias dadas por :
    * Autoridade Portuaria de Vigo durante o goberno do PP
    * Concello de Cangas durante o goberno do PP e cando era concelleiro do PP o xerente da confraría de pescadores
    * Xunta de Galiñas, durante o goberno do PP

    Boa demagoxia, cada vez derivamos máis

    votos: 1, karma: 2
    escrito por compostelan hai 167 dias 13 horas 39 minutoscompostelan
  54. #54   

    Por certo "Compostelán" xa que citache a sentencia do TSXG esqueceuche citar que ela mesma, malia ser un circo, recoñece que para que se execute a obra ten que haber licenza urbanística municipal. Do que extraemos que se pode paralizar se non a hai. E iso a quen llo imos a esixir: a Corina Porro ou a Clarita Millán que é a alcaldesa??????

    votos: 1, karma: 17
    escrito por Bolxevique hai 167 dias 13 horas 37 minutosBolxevique
  55. #55   

    #54 A sentencia o que di é que o concello de cangas xa avalou o proxecto cando gobernaba o PP.
    Esixídello ao xerente da confraría de pescadores que era concelleiro do PP e votou a favor

    (Na parte de fundamentos xurídicos, segundo punto)

    votos: 1, karma: 2
    escrito por compostelan hai 167 dias 13 horas 34 minutoscompostelan
  56. #56   

    #55 Xa avalou o proxecto???

    A que te refires con esa expresión/manipulación???

    U-la licenza municipal???

    STOP MINTIRAS! PAREMOS A DESFEITA!

    votos: 1, karma: 18
    escrito por Kiko_das_leiras hai 167 dias 12 horas 12 minutosKiko_das_leiras
  57. #57   

    #56 É o que di o TSXG, eu non me refiro a nada ... E non é expresión/manipulación : éche o que hai

    Exactamente, di o seguinte (páxina 13 de 14 na sentencia colgada na web de GNSV) :

    ""

    "... y que el plan fue INFORMADO FAVORABLEMENTE POR LA CORPORACIÓN EN SESIÓN PLENARIA CELEBRADA EL DÍA 1 DE MARZO DE 2001"

    EXISTIENDO UNA LICENCIA que es otorgada con vista a un Plan Especial y a un Plan de Utilización de los espacios portuarios pendientes de aprobación, resulta evidente que, siendo así que el hecho de que no esté aprobado el Plan Especial al que se refiere el art. 19 de la LPMM, no puede conducir a la conclusión de que, en tanto tal aprobación no se produzca, no se ...

    » ver todo o comentario

    votos: 1, karma: 2
    escrito por compostelan hai 167 dias 11 horas 40 minutoscompostelan
  58. #58   

    #57 "INFORMADO FAVORABLEMENTE" non significa "LICENCIA MUNICIPAL CONCEDIDA"

    U-la licencia municipal???

    votos: 1, karma: 18
    escrito por Kiko_das_leiras hai 167 dias 11 horas 30 minutosKiko_das_leiras
  59. #59   

    #53 "Pois dime onde podo consultar os datos do Tribunal de Cuentas sobre o BNG e sobre a FPG, que supoño que a Lei será para todos. Ou ti como pudeches acceder aos datos do BNG? Quen fixo ese informe?"

    Dicirche eu? Vai ti e preghunta, se tanto interese tes. Fuches ti quen preguntou, e díxenche onde podías atopalo. Eu non accedín a datos ningúns do BNG (non me interesades, síntoo) nin tampouco os teño sobre ningún outro partido. Pero a lei ampárame e sei que se os solicito teño dereito a eles.

    Es ti quen confunde "transparencia" (voluntaria) con imposición por lei. Es ti quen bota escuma pola boca cando lle recordan o "pepitos" que son no seu partidiño. A min tanto me ten:...

    » ver todo o comentario

    votos: 1, karma: 13
    escrito por roebek hai 167 dias 9 horas 30 minutosroebek
  60. #60   

    #53, #57, #55 Ai, roxo digo compostelan, non te sulfures ho que nom sae a conta...

    votos: 1, karma: 13
    escrito por pelexo hai 167 dias 7 horas 48 minutospelexo
  61. #61   

    #53 #55 Toda-las caixas teñen que publica-los seus informes anuais obrigatoriamente, con ir ás webs das devanditas entidades non tes máis. Por certo, parece que te alegrases da sentenza, enton é que o BNG non está realmente en contra??? :-D

    E repito: A min paréceme moi ben que te queiras autoconvencer de que o BNG cangueiro non pode facer nada, pero non me vendas películas que sei de sobra o que hai. Pódese saber que ten que ver a licenza municipal coa Autoridade Portuaria???? E os sinais de tráfico??? A falla de plan de usos??? A incompatibilidade deste proxecto cunha zona industrial??? Pódese saber porque Clara Millán cargaba contra Enrique Sotelo (PP), se ó fin e o cabo seg...

    » ver todo o comentario

    votos: 2, karma: 25
    escrito por zutabe hai 167 dias 5 horas 13 minutoszutabe
  62. #62   

    #58 Joder, é tan difícil ler? EXISTIENDO UNA LICENCIA, EXISTIENDO UNA LICENCIA, ...

    "EXISTIENDO UNA LICENCIA que es otorgada con vista a un Plan Especial y a un Plan de Utilización de los espacios portuarios pendientes de aprobación, resulta evidente que, siendo así que el hecho de que no esté aprobado el Plan Especial al que se refiere el art. 19 de la LPMM, no puede conducir a la conclusión de que, en tanto tal aprobación no se produzca, no se puedan realizar obras en los puertos, CUANDO TAL CONCLUSIÓN ATENTARÍA RESPECTO DE LO DISPUESTO en el propio art. 19.2 lpmm, Y EL HECHO DE QUE LA ADMINISTRACIÓN MUNICIPAL, EN TODO CASO HA INFORMADO FAVORABLEMENTE EL PROYECTO"

    votos: 1, karma: 2
    escrito por compostelan hai 166 dias 19 horas 25 minutoscompostelan
  63. #63   

    #59 "Por certo, ti quedarás na casa nas próximas mobilizacións polo galego, non? Dígocho porque te hay una lei de obra y derribo de la Junta y no-sé-qué Constitución de no-sé-dónde que te son irreprochables..."
    Non, meu. Non mistures cousas que non teñen nada que ver.
    Unha cousa é que unha alcaldesa non poda prevaricar (como di o TSXG que sería impedir as obras) e outra que non se poda facer nada. O que non se pode facer é impedir ese proxecto "por cojones" porque hai licencia concedida. Unha cousa é a oposición que se pudo facer mentras non había licencia e incluso informes desfavorables e outra a que hai que facer cando hai licencia e todos os informes legais exisíbeis favorables. Os que non cambiaron de forma de oposición é, sinxelamente, porque lles importa un carallo.

    O caso que ti expós sería como si a FPG fose á manifestación do galego cargando contra o BNG por ser este o culpable da derogación do decreto do galego

    votos: 1, karma: 2
    escrito por compostelan hai 166 dias 19 horas 15 minutoscompostelan
  64. #64   

    #61
    Non intentes comigo un "home de palla". Non poñas na miña boca cousas que non dixen. Non me alegro da sentencia.
    Pero a sentencia está ahí, e aclara bastantes das mentiras e do lixo botado contra o BNG.

    Clara Millán cargaba contra Sotelo porque de aquelas non había licencia, unha vez que hai licencia hai que cambiar de formas de oposición. O que non cambia cando as cousas cambian é porque lle importa un carallo o que pase ao final. Moi típico dos revolucionarios de salón de té

    votos: 1, karma: 2
    escrito por compostelan hai 166 dias 19 horas 11 minutoscompostelan
  65. #65   

    Sigo a dici-lo mesmo : parece que te alegrases da sentenza, enton é que o BNG non está realmente en contra??? :-D

    Filliño se non che entra na cabeza xa non é problema noso, non hai licenza municipal nin plano de usos. Agora a fiscalía está a reclama-la e resulta que Clarita non lla manda... será que non a atopa??? Ben, antes diciades que era culpa do concelleiro de urbanismo que podía solventa-lo problema etc, mentira porque non tiña sinatura delegada, vexamos que fai ela...

    votos: 0, karma: 7
    escrito por zutabe hai 166 dias 17 horas 40 minutoszutabe
  66. #66   

    #65 E ti alégraste de que se construa o Salgueirón. :-D
    E alégraste das matanzas de focas a paus :-D

    O Fiscal que lle pida a licencia ao Xuiz que di que a hai

    votos: 2, karma: -4
    escrito por compostelan hai 166 dias 17 horas 37 minutoscompostelan
  67. #67   

    #66 O teu é moito... Non hai pior cego que.....

    Deixa de faser demagoxia barata e defende a túa costa.

    Xa pareses do PP e a súa legalidade vixente. Ti es da UPG??

    votos: 1, karma: 18
    escrito por Kiko_das_leiras hai 166 dias 17 horas 35 minutosKiko_das_leiras
  68. #68   

    #67 Subscribo o seu comentario desde o principio ata o final, claro que lle diría que o aplique á súa persona.

    votos: 1, karma: 2
    escrito por compostelan hai 166 dias 17 horas 28 minutoscompostelan
  69. #69   

    #64 "Clara Millán cargaba contra Sotelo porque de aquelas non había licencia, unha vez que hai licencia hai que cambiar de formas de oposición."

    a ver, che, en que quedamos??
    non dicías en #32 e #36 q a licenza xa se dera cando estaba sotelo na alcaldía???
    ou si ou sopas!

    #30 pódese dicir máis alto pero non máis claro; chapó polo discurso coherente do teu comentario

    votos: 1, karma: 14
    escrito por marinela hai 166 dias 14 horas 42 minutosmarinela
  70. #70   

    #66 "O Fiscal que lle pida a licencia ao Xuiz que di que a hai"

    Ai si? E iso en que parágrafo o di? :-D Igual é neste:

    las obras realizadas al amparo de una concesión portuaria, no están exentas de licencia urbanística, siendo tal acto municipal el que debe controlar y velar el cumplimiento de este aspecto.

    Clarita a fiscalía esta a esperar que lla mandes, a seguinte reclamación virá con prazo de entrega...

    votos: 0, karma: 7
    escrito por zutabe hai 166 dias 13 horas 57 minutoszutabe

quen somos  |  nota legal  |  contacto: bertez@gmail.com
código: licenza, descargar  |  licenza dos gráficos
Valid XHTML 1.0 Transitional    Valid CSS!   [Valid RSS]